Tomek codziennie robi pompki. W poniedziałek zaczął od 10 pompek, postanowił każdego następnego dnia zwiększyć liczbę wykonywanych pompek o 1/10 w stosunku do dnia poprzedniego. Ile pompek Tomek zrobi w sobotę? Czy może dokładnie zrealizować swój plan?

Z góry dzięki :)))

2

Odpowiedzi

2010-01-12T21:06:57+01:00
Pon-10
wt-10/1*1/10=1 10+1=11
śr-11/1 *1/10=1,1 1,1+11=12,1



Jest to nie mozliwe poniewaz we wtorek powiniwn zrobic jedna i jedna dziesiata pompki a tak nie można
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:07:51+01:00
Wydaje mi się, że nie do końca można obliczyć ile zrobi w sobotę poniewaz codziennie będzie zwiększał o 1/10 więcej od dnia poprzedniego.

Poniedziałek : 10
Wtorek 10 plus 1/10 = 11
Środa 11 plus 1/10 = 12.1?
Coś tu nie pasuje.

Więc jego plan się nie uda