Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T15:27:33+02:00
My mielismy takie cos na WOS-ie

Sposoby oszczędzania:

na konto
do tzw. '' świnki''
na lokate
inwestycje
cele dobroczynne
najbezpieczniejsza forma s aobligacje skarbu państwa gdyż mają gwarancje państwowa jest to forma pożyczki dla państwa.
1 1 1
2009-09-26T15:44:04+02:00
Oszczedzanie:
*Banki:
- na kąto,
-na lokate.
*W domu:
-do skarbonki,
-do koperty.
*Powiezyc pieniądze komus na przechowanie.
1 5 1