Odpowiedzi

2010-01-12T21:07:08+01:00
-święci np Matka Teresa z Kalkuty
-papieże np Jan Paweł II
-księża ks Jerzy Popiełuszko
10 4 10
2010-01-12T21:07:20+01:00
Bóg, Jezus, Duch Święty, Maryja
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:07:54+01:00
Może być :
-rodzice
-dziadkowie
-katechetka
-nauczyciele
-ksiądz
-rodzeństwo
-papież
- zakonnica
- inni ludzie
-noi możemy wzorowac sie na świętych, Jezusie itd.
17 4 17