Odpowiedzi

2010-01-12T21:08:52+01:00
Mianownik - Mały Książe
Dopełniacz - Małego Księcia
Celownik - Małemu Księciu
Biernik - Małego Księcia
Narzędnik - Małym Księciem
Miejscownik - Małym Księciu
Wołacz - Mały Książe!

52 4 52
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:11:46+01:00
l.poj l.mn

M. Mały Książe Mali Książęta
D. Małego Księcia Małych Książąt
C. Małemu Księciu Małym Książętom
B. Małego Księcia Małych Książąt
N. Małym Księciem Małymi Książętami
Msc. Małym Księciu Małych Książętach
W. Mały Książe Mali Książęta
23 4 23