Wyobraż sobie nastepującą sytuację.Do drzwi pani Zosi dzwoni akwizytor i oferuje jje rewelacyjny środek usuwajacy plamy.Zapisz co najmnije 10zdaniowy dialog miedzy tymi osobami.Celem wypowiedzi akwizytora powinna być namowa,a intencja pani Zosi-odmowa.

2

Odpowiedzi

2010-01-12T21:17:46+01:00
A:Witam. Dzwonię z firmy Wybieluszek i informuję, iz oferujemy wspaniały odplawiacz!
Z:Przykro mi, ale nie jestem zainteresowana.
A:Ale on na prawdę jest wyśmienity i tani.
Z:Nie, dziękuję.
A:W porównaniu do innych marek oferujemy perfekcyjne odplamianie i ta cena...
Z: Nie jestem zainteresowana.
A:Usuwa plamy z kosmetyków, czekolady, jedzenia a nawet smoły!
Z:Nie potrzebuję odplamiacza, dziękuję.
A: Nie znajdzie pani tańszego środka odplamiającego.
Z: Nie byłabym taka pewna. Dowidzenia.
Biiiiiiiip.
A: Ach te klijentki...
:d
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:19:56+01:00
A.:Witam serdecznie! Czy mógłbym zająć pani chwilkę?
Z.:Przepraszam, ale nie mam czasu!
A.:Ale naprawdę to zajmie tylko kilka minut;) Otóz chciałbym pani przedstawić nasz najnowszy produkt, z którego będzie pani napewno zadowolona;)
Z.: A więc zapraszam, ale tylko na chwilę!
...
A.: Oto jest rewelacyjny środek usuwający plamy firmy Aces, [;p] usuwa plamy już w 10 min.. Usuwa nawet zaschnięte plamy...
Z.: Przepraszam, ale jednak nie jestem zainteresowana! Wy i te wasze REWELACYJNE ŚRODKI! ;(
A.: Ale nasz naprawdę jest rewelacyjny. Mamy pozytywną opinię wielu klientów! Nie otrzymaliśmy jeszcze żadnych złych opinii... a do tego nasz produkt jest w rewelacyjnej cenie!
Z.: Jaka jest pana rewelacyjna cena?
A.: Otóż: 1 opakowanie jest w cenie 52,50 zł., a 2: 90zł. ;)
Z.: Tak to naprawdę zadowalająca cena, ale mimo wszystko dziękuję!
A.: W takim razie nie będę uparty;) Przepraszam za zajęcie czasu! Zostawiam wizytówkę gdyby zmieniła pani zdanie;)
Z.: Do widzenia ;)
A.: Do widzenia;)





Pozdrawiam;)
2 5 2