Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:12:40+01:00
Evangelista Torricelli - barometr 1643
Blaise Pascal - rachunek prawdopodobieństwa
Robert Newcomen - przemysłowa maszyna parowa 1712
Isaac Newton - prawa grawitacji
Beniamin Franklin - elektryczność, piorunochron 1752
James Harrison - chronometr 1767
bracia Montgolfier - balon na ogrzane powietrze 1783
3 5 3
2010-01-12T21:13:49+01:00
2010-01-12T21:14:34+01:00
Zasady dynamiki
prawo powszechnego ciążenia
krążenie krwi
mikroskop
termometr
piorunochron
1 5 1