Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T15:28:55+02:00
Oblicz pole powierzchni działki budowlanej, która na mapie ma skale 1:25000. Poszczególne boki mają dł 2cm x 3cm.

1cm-25000cm
1cm-250m
1cm-0,25km

2*0,25*3*0,25=0,5*0,75=0,375km²
2009-09-26T15:35:48+02:00
1cm : 25000cm

2cm * 25000 cm = 50000cm = 500m
3cm * 25000 cm = 75000cm = 750m

P = 750m * 500m = 375000m² = 3750a = 37,5ha = 0,375km²
2 4 2
2009-09-26T16:04:36+02:00
1:25000
2cm*25000=50000cm
3cm*25000=75000cm
P=75000*50000=1875000000cm
1 1 1