Odpowiedzi

2010-01-12T21:15:54+01:00
X+y=9
x-y=3
2x=12/:2
x=6
x+y=9
6+y=9
y=9-6
y=3

3x+2y=2
-3x+y=10
3y=12/:3
y=4
3x+2y=2
3x+2*4=2
3x+8=2
3x=2-8
3x=-6/:3
x=-2
2010-01-12T21:16:32+01:00
1)
x+y=9
x-y=3
_____
2x=12
x=6

x=6
y=3

2)
3x+2y=2
-3x+y=10
_______
3y=12
y=4

y=4
x=-2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:21:35+01:00
A) KLAMRA x+y=9
x -y=3

x+y=9
x-y=-3
--------+
2x=6
x=3
x+y=9
y=9-3
y=6

Spr:
9-6=3
6+3=9

b) KLAMRA 3x + 2y =2
-3x+y=10

3x+2y=2
-3x+y=10
----------+
3y=12
y=4
3x+2y=2
3x+8=2
3x=-6
x=-2

Spr.
3x+2y=2
3*(-2)+2*4=2
-6+8=2

-3x+y=10
-3*(-2)+4=10
6+4=10