Odpowiedzi

2009-09-26T15:32:27+02:00
6x2 - 7
36x2-7
x2=7-36
x2=-29
x=-14,5

nie wiem,czy na pewno jest to dobre rozwiązanie. ;)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T15:35:15+02:00
6x²-7=0
a=6
b=0
c=-7

delta=b²-4ac
delta=-4*6*(-7)
delta=168

x₁=-√168
x₂=√168
1 1 1
2009-09-26T15:43:29+02:00
6x²⁻⁷ = 6x⁻⁵

Jeżeli chodziło o: 6x² - 7 = 0, to
delta = b² - 4ac = 0 - 4*6*(-7) = 168
pierwiastek z delty = 2√42

x₁ = 2√42/12 = √42/6
x₂ = -2√42/12 = -√42/6
1 1 1