Odpowiedzi

2010-01-12T21:42:17+01:00
Większość mieszkańców miast korzysta z usług komunikacji miejskiej, czyli tramwajów, autobusów, metra czy pociągów. Jeżdżą także własnymi samochodami lub taksówkami. Celem ich przemieszczania jest konieczność dotarcia do pracy, szkoły lub sklepu. Poszczególne osoby pragną dotrzeć do kin, teatrów lub centrów handlowych. Jest naprawde duzo wersji i kombinaji tych celów.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T00:01:38+01:00
Mieszkancy miast przemieszczaja sie ;
pieszo samochodem
-autobusem tramwajem
]-rowerem,skuterem
- w jakim celu?
]mieszkancy miast przemieszczja sie by dotrzec do pracy, szkoly, sklepu, przedszkola, biblioteki; apteki
]zarabiaja pieniadze, lecza sie w przychodniach