Odpowiedzi

2010-01-12T21:31:08+01:00
Jerzy Popiełuszko
Jan Twardowski
1 4 1
2010-01-12T21:34:15+01:00
Ks. Krzysztof Adamiak SDB
ks. Benedykt Andrzejuk SDB
ks. Przemysław Cholewa SDB
ks. Zdzisław Cholewiński SDB
ks. Tadeusz Gleń SDS
ks. Lesław Głuchowski SDB

Nie wiem na ile są znani, ale google ich ma :P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:35:12+01:00
Ks Hilary Jastak
Ks. Sławomir Kokorzycki <-- pisze wiersze
Ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski
Ks. Tadeusz Śmiech