Odpowiedzi

2010-01-12T21:32:46+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:34:46+01:00
Na samą logikę ;] hmm. Ponieważ rozwój technologi jest tak dobrze rozwinięty że surowce nieodnawialne można zastąpić. A niestety Tych surowców nie można odnowić i za kilka lat już ich nie będzie więc lepiej zmniejszyć używalność ich ;] Pozdrawiam ;]
2010-01-12T21:52:29+01:00
Dlatego że eksploatacja prowadzi do calkowitego wyczerpania i zniszczenia , umiarkowane wykorzystanie przedluza czas ich użytkowania .na dluzej starczy tych zasobow dla pokolen ktore beda po nas.