Odpowiedzi

  • Juli
  • Początkujący
2010-01-12T21:53:21+01:00
Trzeba prowadzić dialog ,ktróry za czyna się od myślniku ja to bym zrobiła tako:
-Dzień dobry duszku.
-Czy mógłbym/mógłaby ,przeprowadzić z panem wywiad?
-no..... nie wiem
-uprzejmie ,proszę niech pan się zgodzi .
-No dobrze .
-Jak się nazywasz??
-Kacper duszek (naprzykład).
-Ile masz lat Kacprze??
-Mam 10 lat.
-aha.
-Kiedy się urodziłeś?
-12 stycznia.
-Co lubisz w byciu duchem?
-Jest mi miło ,gdyż mogę przenikać przez ściany i wogule.
-O której chodzisz spać??
-Wstaje o godzine 24:00 w nocy.
-I nie lubisz światła co??
-Lubie być w jaskiniach.
-Dobrze to już wszystko .
-dziękuje .
-dowidzenia!

7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:54:38+01:00
Witajcie drodzy czytelnicy naszej szkolnej gazetki! dziś przeprowadzę specjalnie dla Was wywiad z niesamowitym gościem. Własciwie można go nazwać gospodarzem naszej szkoły. Tak więc Dziś przeprowadze wywiad z duchem Naszej Szkoły.
JA-
witam serdecznie. Ciesze sie że zechciałeś sie nam ukazać i odpowiedzieć na moje pytania.
DUCH-
no nie ma sprawy.ogólnie lubię ludzi ale wolę się na codzień nie pokazywać zeby nie wzbudzać paniki.
JA-
jestes stałym bywalcem naszej szkoły. widziałeś jak zmieniało się nasze szkolne społeczeństwo na przestrzeni czasu. mógłbyś coś o tym powiedziec?
DUCH-
uwielbiam spędzać czas w tej szkole.Od współczesnej młodziezy można sie wiele nauczyć. Najbardziej podoba mi się słownictwo jakiego używaja uczniowie. Jest bardzo zabawne.
JA-
czy lubisz płatać figle uczniom naszej szkoły?
DUCH-
nie robię tego, mimo ze mozna pomysleć ze przebywając wsród takiej rozrywkowej młodziezy tez taki jestem ale ja już mam swoje lata i zdecydowanie wolę obserwować uczniów. Mam 103 lata i starość daje mi sie we znaki, szczególnie gdy biegnące dzieciaki mnie mijaja. <śmiech>
JA-
dziękuje za ten bardzo pozytywny wywiad. mam nadzieje ze jeszcze kiedyś zaszczycisz nas swoja obecnością w dziale szkolnej azetki.
DUCH- z przyjemnością ;)
17 4 17
2010-01-12T22:10:03+01:00
Witaj duchu szkoły.! Chciałabym przeprowadzić z panem wywiad.
Ile lat jest ta już szkoła?
-Szkoła jest już 50 lat.
Co pan robi w tej szkole?
-Nadzoruję wszystko.
Czyli jest pan tak jakby dozorcą? =P
-Można tak mnie nazwać. =)
Ile pan ma już lat?
-70.
Młodo pan zaczął pracę. Skończył pan liceum?
-Niestety nie.
Miał pan żonę i dzieci?
- Nie miałem ani żony ani dzieci.
Dziękuje to na tyle.:)
4 3 4