Czas letni zaczyna się od ostatniej niedzieli marca i trwa do ostatniej soboty października. Jest to czas strefowy południka....... . Nosi nazwę czasu ........................ .

Czas zimowy zaczyna się od ostatniej niedzieli października i trwa do ostatniej soboty marca. Jest to czas strefowy południka........ . Nosi nazwę czasu.................. .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:37:23+01:00
30*
wschodnioeuropejskiego

15*
środkowoeuropejskiego
5 5 5
2010-01-12T21:38:15+01:00
30*
wschodnioeuropejskiego

15*
środkowoeuropejskiego
6 2 6