Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T12:23:07+01:00
Be allowed- mieć pozwolenie na coś

podmiot + odpowiednia forma czasownika be + "allowed to" + podstawowa forma czasownika

He is allowed to park here.
On może tu parkować.
(= ma pozwolenie)


let- pozwalać

"Lets" to czasownik ten sam czasownik- "let" w trzeciej osobie liczby pojedynczej czasu Present Simple.

Teenagers don't let go into that club.-nastolatki nie mogą chodzić do klubu


2 4 2
2010-01-13T13:59:55+01:00
Let - oznacza pozwalać , np . na coś komuś

bez allowed - to znaczy że masz na coś pozwolenie
4 4 4