Przetłumacz

Just as Romeo died, Juliet woke up.She woke up and found dead.So what could she do? She killed herself as well , so that at last they were together.Finally,theMontagues and Capulets stopped fighting.But it was too late.

DAm najlepsza :D

tylko nie podawajcie w formie bezokolicznika :D

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:41:27+01:00
Gdy tylko Romeo się zabił, Julia się obudziła. Obudziła się i znalazła go martwego. Więc co mogła zrobić? Zabiła siebie, żeby byli razem. W końcu Montekowie i Kapuleci przestali walczyć. Lecz było już za późno
2010-01-12T21:42:56+01:00
Tylko, ponieważ Romeo umarł, Julia obudziła się.Ona obudziła się i znalazła go martwego.Więc co ona miała zrobić?Zabiła się siebie również , żeby w końcu oni byli razem.W końcu,rodziny Montagues i Capulets przestały walczyć.Ale było zbyt późno.
2010-01-12T21:45:18+01:00
Podobnie jak Romeo umarł, Julia obudziła się i obudziła się i stwierdziła śmierć a co mogła zrobić? Ona zabiła się również, tak że w końcu byli razem i zatrzymał fighting.Ale było już za późno.