Odpowiedzi

2010-01-12T21:45:44+01:00
1 km2 = 1000000 m2
1 m2 = 0,000001 km2
1 m2 = 10000 cm2
1 cm2 = 0,0001 m2
1 m2 = 100 dm2
1 dm2 = 0,01 m2
1 dm2 = 100 cm2
1cm2 = 0,01 dm2
1 cm2 = 100 mm2
1mm2 = 0,01 cm2
1 a = 100 m2
100 m2 = 0,01 a
1 ha = 100 a
1 a = 0,01 ha
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:49:08+01:00
DŁUGOŚCI
1cm ->10mm
1dm->10cm
1m->10dm
1m->100cm
1km->1000m
MASY
1g->1000mg
1t->1000kg
1dag->10g
1kg->100dag
1kg->1000g
POJEMNOŚCI
1l->1000ml
1hl->100l
PROSZE :)
3 4 3