Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:48:11+01:00
Rafa koralowa występuje w morzach ciepłych. Najcieplej jest w strefie międzyzwrotnikowej , i tam właśnie występująrafy koralowe.
65 3 65
  • zntt
  • Początkujący
2010-01-12T21:52:55+01:00
Obszary wtsepowania raf koralowych : w morzach i oceanach , w strefie międzyzwrotnikowej
53 2 53
2010-01-12T21:54:14+01:00
1)Przede wszystkim w strefie miedzy zwrotnikowej.
2) wzdłuż wybrzeża Queensland w Australii - od przylądka York aż do Gladstone
3) wokół Filipin
4)wysp Archipelagu Sundajskiego na Oceanie Spokojnym
5)południowych wysp Mascarene,
6) Wysp Zielonego Przylądka (Ocean Atlantycki) ,
7)Karaibów zachodnich


Pozdrawiam;)
62 4 62