Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T21:48:44+01:00
Miłość:szczęście,radość,dobro,bliskość,szczerość,zaufanie..
:)
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:53:46+01:00
Na wojnie i w miłości wszystkie chwyty dozwolone"
Miłość jest pragnieniem, by komuś coś dawać - a nie otrzymywać.
wYrAżenia
Ktoś kiedyś powiedział, że w chwili, kiedy zaczynasz zastanawiać się, czy kochasz kogoś, przestałeś go już kochać na zawsze

Gdy ktoś kocha różę, której jedyny okaz znajduje się na jednej z milionów gwiazd, wystarczy mu na nie spojrzeć, aby być szczęśliwym. Mówi sobie: „Na którejś z nich jest moja róża...”.

jeżeli miłość twoja nie ma żadnych szans, powinieneś zamilknąć... Bo nie należy mieszać miłości z niewolnictwem serca. Miłość, która prosi, jest piękna, ale ta, która błaga, jest uczuciem lokajskim.

zwroty

Zakochaj się, a każdy wszędzie, wszystkie rzeczy, wszystkie słowa oznaczać będą „miłość”. To samo dzieje się, kiedy kogoś utracisz.

Miłość jest wtedy wielka, kiedy gra nie na jednej, ale na wszystkich strunach serca."
14 2 14
  • Juli
  • Początkujący
2010-01-12T22:00:21+01:00
Z miłością wiążoł się uczucia .
8 2 8