Odpowiedzi

2010-01-12T21:55:20+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:56:56+01:00
( - siedem dwunastych ) +trzy ósme=(-14/24)+9/24=-5/24
(- 3 i jedna piąta) - 2 i jedna druga=(-32/10)-25/10=-57/10=-5 i 7/10
1 i jedna szósta - (-2 i jedna dwunasta)=14/12-(-25/12)=14/12+25/12=39/12=
3 i 1/4
1 3 1
2010-01-12T21:58:14+01:00
- 7/12 + 3/8 = - 14/24 + 9/24 = - 5/24
(- 3 i 1/5) - 2 i 1/2 = - 16/5 - 5/2 = - 32/10 - 25/10 = - 57/10 = - 5 i 7/10
1 i 1/6 - (-2 i 1/12) = 7/6 + 25/12 = 14/12 + 25/12 = 39/12 = 3 i 3/12 = 3 i 1/4