Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T21:58:53+01:00
Poprzez szarpnięcie jej - wprowadzenie w drgania ;).
7 3 7
2010-01-12T21:59:13+01:00
Tu chodzi o wibracje. struny wprawiają powietrze w wibracje, to obija się o 'pojemnik' pod strunami i mamy dźwięk (o ile dobrze pamiętam ^^)
50 2 50
2010-01-12T21:59:31+01:00
W przypadku struny wysokość otrzymanego dźwięku zależy od jej długości i naprężenia. W trakcie gry muzyk przyciska struny palcami do podstrunnicy, skracając w ten sposób ich drgającą część, co zwiększa wysokość uzyskanego dźwięku. Przyciśnięcie struny w połowie jej długości dwukrotnie zwiększa częstotliwość drgań, przez co dźwięk jest o oktawę wyższy od podstawowego tonu tej struny.
2 4 2