Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T17:21:42+02:00
Współrzędne geograficzne.
długość i szerokość bezwzględną.
miejsce w którym się znajdujemy, zarys drogi od miejsca w którym się znajdujemy do tego do którego dążymy, długość drogi... i jeszcze...czas w jakim przemtrasy.
długości dróg.
ierzymy drogę
2009-09-26T17:42:55+02:00
Za ile czasu dojedziesz do mniejsca docelowego
ile km zostalo do miejsca docelowego
współrzędne miejsca w jakim sie znajdujesz
współrzędne miejsca docelowego