Odpowiedzi

2010-01-12T22:21:25+01:00
Rycerski - człowiek, odważny, hojny, poświęcający się

Do dziś przetrwał zachowania rycerskie i niektóre obrzędy.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T22:29:49+01:00
Rycerski dawniej - szlachetny, honorowy,przestrzegający zasad, dbający o dobre imię swoje swoich bliskich i ważnych dla niego ludzi,odważny , męski,czasem okrutny,bardzo waleczny.W dzisiejszych czasach rycerski to znaczy raczej honorowy, zatraciły się bowiem pewne zasady panujące dawniej, np dzisiaj mało jest ludzi stających twardo w obronie swoich zasad,lub oddających życie dla dobra innych , jak rycerz za swojego króla. Wczasach współczesnych słowo rycerski oznacza raczej szlachetny i odważny.
1 5 1