Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T16:42:16+02:00
21 wiek n.e - 37 wieków= 16wieków p.n.e wtedy powstały Ateny

16 w -11w (lub 12) = 5-4 wiek p.n.e -->rozkwit Aten
1 1 1
2009-09-26T16:47:25+02:00
Teraz mamy XXI wiek. Ateny powstały 37 wieków temu czyli w XVI wieku p.n.e. (bo: 21 - 37 = -16). Rozkwit Aten był w 11 i 12 wieku ich istnienia czyli w V i IV wieku p.n.e. (bo: -16 + 11 = 5 oraz -16 + 12 = -4).
=]
1 5 1