Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T22:30:16+01:00
Polegał on na tym, że o ile Edyp starał się uciec od swojego fatum, przeznaczenia to ciągle ono go doganiało, mimo wszystkich ucieczek.
24 3 24
2010-01-12T22:30:50+01:00
Tragizm Edypa polega na ciążącym nad nim fatum, jego życie już z góry było przesądzone i cokolwiek by nie czynił i tak powracał na drogę prowadzącą do tragedii. Nikt już nie miał na to wpływu.
33 3 33
2010-01-12T22:31:04+01:00
Tragizm zasadza się na tym, że im bardziej Edyp chce poznać prawdę o sobie tym tak prawda jest boleśniejsza. W trakcie czytania lektury można zauważyć że Edyp chce się zmienić, lecz los mu nie pozwala. Zwycięstwo fatum i przeznaczenia nad siła ludzką. Im więcej Edyp dowiaduje się o sobie tym bliźszy jest jego koniec.
26 4 26