Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T22:30:21+01:00
-dostarczenie ropy naftowej
- przypływy i odpływy czyli dostarczenie energii
- dzięki niemu można transportować towary czy ludzi
- stanowi środowisko życia wielu organizmów
- dostarcza pokarmu np ryb
- możliwość pozyskania soli morskiej
- pomaga kształtować klimat na ziemi
- ma też znaczenie dla turystyki
1 5 1
2010-01-12T22:32:52+01:00
-dostarczenie ropy naftowej
- przypływy i odpływy czyli dostarczenie energii
- dzieki niemu mozna transportowac towary/ludzi/i inne
- stanowi środowisko życia wielu organizmów
- dostarcza pokarmu np ryb
-wydobywanie soli moeskiej
- pomaga uksztaltowac klimat na ziemi

- gigantyczny akumulator energii słonecznej
- największe źródło wilgoci atm.
- regulator procesów na ziemi
- śr. wielu cennych subst. pokarmowych
- transport, łączność
- turystyka