Odpowiedzi

2010-01-12T22:45:26+01:00
1. {x+y=2
{x-y=0

x+y=2
x-y=0
-------+
2x=2
x=1
x+y=2
y=2-1
y=2

2. {x+2y=9
{-x-3y=16
--------+
5y=25
y=5
x=9-2y
x=9-10
x=-1
2010-01-12T22:45:55+01:00
1) x+y=2
x-y=0
+
-------------
2x=2
x=1




2)
x+2y=9
-x-3y=16
+
-------------
-y=25
y=-25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T22:49:10+01:00
1.
{x+y=2
{x-y=0

2x=2
x=1

1+y=2
y=1

x=1
y=1

2.
{x+2y=9
{-x-3y=16

-y=25
y=-25

x+2*(-25)=9
x+(-50)=9
x=59

x=59
y=-25