Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T22:48:58+01:00
AUB={-3,-2,-1,0,1,2,3,4,6,8}
A^B={1,2,}
A\b={-3,-2,-1,0}
B\A={4,6,8}
1 5 1
2010-01-12T22:49:14+01:00
A=(-3,-2,-1,0,1,2,3)
B=(1,2,3,4,6,8)

AUB = (-3,-2,-1,0,1,2,3,4,6,8)
A^B = (1,2,3)
A\B = (-3,-2,-1,0)
B\A = (4,6,8)
1 4 1
2010-01-12T22:51:23+01:00
Hejka :)
AUB=(-3;-2;-1;0;1;2;3;4;6;8)
A^B=(1;2;3)
A\B=(-3;-2;-1;0)
B\A=(4;6;8)

powodzenia
JoSiE
1 4 1