Wyobraźnia dziecięca potrafi tworzyć nowe światy, ożywiać zwykłe przedmioty i ubarwiać szarą rzeczywistość.

Sformułuj w punktach argumenty potwierdzające prawdziwość tej tezy ( proszę jak najwięcej argumentów ) Z góry dziękuję :)

3

Odpowiedzi

2010-01-12T22:50:24+01:00
2010-01-12T22:52:01+01:00
1. dzieci potrafią wyobrażać sobie nieprawdziwe rzeczy
2. wymyślają sobie przyjaciół
3. nie znają niektórych przedmiotów i nadają im swoje wyobrażenie i nazwę
4. dzieci zawsze się śmieją i potrafią polepszyć humor
5. dzieci są zawsze szczęśliwe i przekazują to szczęście innym
17 4 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T22:52:44+01:00
1. Dzieci boją się ciemności bo myślę, że wtedy może przydarzyć się im coś złego.
2. Rozmawiają czasami ze zmyślonymi przyjaciółmi.
3. Widzą to czego nie widzą dorośli.
4. Patrzą na świat bardziej fantazyjnie.
5. Porozumiewają się ze swoimi pluszowymi przyjaciółmi.
6. Ubarwiają swój świat obrazami wytworzonymi przez ich wyobraźnię.
58 4 58