Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T00:23:44+01:00
Platforma Obywatelska (PO) - Donald Tusk
Stronnictwo Demokratyczne (SD) - Krzysztof Góralczyk
Prawo i Sprawiedliwość (PiS) - Jarosław Kaczyński
Sojusz Lewicy Demokratycznej (SLD)- Grzegorz Napieralski
Polskie Stronnictwo Ludowe (PSL) - Waldemar Pawlak
2 5 2
2010-01-13T00:25:44+01:00
Partie polityczne mające obecnie udział w parlamencie:

Platforma Obywatelska - Donald Tusk
Prawo i Sprawiedliwość - Jarosław Kaczyński
Polskie Stronnictwo Ludowe - Waldemar Pawlak
Sojusz Lewicy Demokratycznej - Grzegorz Napieralski
1 4 1