Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T07:07:10+01:00
No to tak...


-Cześć Julka
-Hej Marek
-Co dziś porabiasz??
-Ja dzisiaj mam wielką chęć na ukradnięcie czegoś ze sklepu jubilera;)wiesz tam na ulicy słonecznej
-no wiem gdzie to jest ,ale to przecież NIE ODPOWIEDZIALNE!!!
Przecież możesz trafić do poprawczaka!!!A z resztą rób co chcesz twoja sprawa!!
-nie wkurzaj się!!!a właśnie to moja sprawa!!!

Marek zastanowił się nad swym zachowaniem.Nie ukradł niczego.
Postąpił odpowiedzialnie;)


Może naj??
Myślę ,że pomogłam xD
Pozdro;***
1 5 1
2010-01-13T07:10:57+01:00
Mam młodszą siostrę ,mama zawsze mi powtarzała że mam być dla niej wyrozumiały a przede wszystkim mam się czuć odpowiedzialny za nią. Tak dotąd robiłem ale pewnego dnia miałem już dość mama kazała mi iść z siostrą do wesołego miasteczka tam oczywiście ciągnęła mnie po wszystkich karuzelach i wagonikach miałem już dość więc powiedziałem małej aby tu na mnie poczekała i nie ruszała się z Tond ja w tym czasie poszłem na ogromną karuzele. Kiedy już wracałem poszłem zabrać siostrę ale jej nie było W nerwach szukałem jej wszędzie ale jej nie było pytałem się ludzi oni jej nie widzieli już miałem dzwonić po policje kiedy zobaczyłem ją przy klatce z lwami kamień mi spadł z serca. W tedy zrozumiałem że zachowałem się w stosunku do niej nie odpowiedzialnie , nigdy już tak nie postąpie.
1 2 1