Odpowiedzi

2010-01-13T08:24:10+01:00
Możemy np.zachęcać kolegów do chodzenia na Msze Świętą,uczęszczać na zajęcia prowadzone przez księży,modlić sie z rodziną wieczorem, zapisać się jako ministrant lub scholanka
90 4 90
2010-01-13T09:11:33+01:00
Misjonarzy mozemy wspierac finansowo,sa zbiorki w kosciele na misje,ostatnio w swieto Trzech Kroli.Mozemy tez wspierac ich modlitwa,ktora rowniez jest bardzo potrzebna.trzeba im pomagac,robia duzo dobrego.narazajac czesto swoje zdrowie ,a nawet zycie.Wielu z misjonarzy oddaje zycie za wiare ,za Chrystusa.
67 4 67
 Dobre dałem naj tylko z błędami ale ok ok ok ok
THX
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T09:31:07+01:00
Najważniejszą formą pomocy jest modlitwa i świadectwo życia chrześcijańskiego. Misje to sprawa wiary i łaski, a łaskę upraszamy właśnie modlitwą. Możemy także uczestniczyć we Mszy św , oraz zrezygnować z różnych przyjemności w intencji misjonarzy. Istotną pomoc dla misjonarzy, stanowią ofiary materialne, dzięki którym misjonarz może pomagać głodnym i potrzebującym. Każda pomoc jest ważna , bez względu na to czy mała czy duża ,ponieważ potrzeby misyjne są wciąż ogromne. Im będzie więcej pomagających i wspierających misjonarzy , tym misjonarze będą mogli więcej uczynić dla misji.
100 4 100