Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T08:08:11+01:00
George Washington-Dowódca naczelny armii kontynentalnej , polityk , generał amerykański a przede wszystkim pierwszy prezydent Stanów Zjednoczonych. Uważany za ojca narodu amerykańskiego.
George głównie zajmował się sprawami politycznymi , oraz brał udział w rozprawach sądowych był mianowicie sędzią. Udzielał się także regularnie w życiu armii amerykańskiej i urzędniczej. Washington zasiadał w sejmie zwanym '' trzech posłów'' dzięki temu stał się prezydentem.
10 4 10
2010-01-13T08:36:56+01:00
Ur.22.02.1732r. Byl samoukiem, interesowaly go sztuki wojenne i ekspansja Zachodu. Mimo braku wykształcenia nadano mu honorowe tytuly doktorea prawa.
1754 -pulkownik armii
1759-1775-zarzadza swoja posiadloscia
1775-wraca do armi i zostaje wybrany Naczelnym Dowodca Armii Kontynentalnej
1783-sklada Kongresowi dowodztwo (odchodzi)
1789-prezydent Stanow Zjednoczonych
1793- wmurowuje kamien wegielny
1799-umiera
5 4 5