Odpowiedzi

2009-09-26T16:57:07+02:00
2009-09-26T16:58:54+02:00
W mitochondirium, bo mitochondria to centra energetyczne komórki.Podczas utlenienia gluzkozy jest uwalniania energia.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T17:00:22+02:00
Mitochondrium,które otacza 2 błony.Wewnętrzna jest silnie pofałdowana.Dzięki temu zwiększa się powierzchnia na której zachodzi proces uwalniania energii niezbędnej do życia komórki.
7 2 7