Odpowiedzi

2010-01-13T08:24:58+01:00
Ograniczaniem wytwarzania dwu tlenku węgla bo najczęściej spotykanymi lasami w polsce są lasy iglaste a one nie przetwarzają tak szybko Co2 . Zakaz wyworzenia śmieci do lasu i nie dokarmianie zwierząt . Ogulnie brak ingerencji w środowisko . Nie niszczenie runa leśnego i zarodni grzybów i apsolutny zakaz kaleczenia drzew .
1 1 1
2010-01-13T08:26:44+01:00
Jak chronić lasy?:
1.Przetwarzać papier
2.nie wycinać ich
3.szukać w przyrodzie innych surowców na opał
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T08:29:00+01:00
Nie wszyscy ludzie wiedzą po co są nam potrzebne lasy a przede wszystkim drzewa. Lasy są nazywane zielonymi płucami świata. Ludzie nie zdając sobie sprawy co się stanie gdy znikną drzewa zanieczyszczają świat i lasy różnymi śmieciami i substancjami chemicznymi które niszczą drzewa które nam produkują tlen.
Aby tak się nie stało nalezy:

* nie wyrzucac śmieci byle gdzie
* nie wylewać chemicznych substancji na środowisko
*zbierać papiery wyrzucone do lasu
* w miarę możliwości zachęcać innych aby także dbali o nasze lasy
*Dbaj i szanuj nie wyżucaj zbędnych ci urządzeń na czyste środowidko np zepsuta lodówka działa ona bardzo szkodliwie na powietrze i dla zwierząt
1 5 1