Zastąp cyfry liczebnikami porządkowymi w odpowiednich przypadkach
nie dostałam (2)...........listu do ciebie.
lekcje zaczynam zawsze o godzinie (8)................... .
widzę na mecie (3) ............ zawodnika.
mierzysz już (5) ................. sukienkę.
z (7)................ miałem naj większy problem.



plisek
z góry dzięki :)

3

Odpowiedzi

2010-01-13T11:25:54+01:00
Nie dostałam (2) drugiego listu do ciebie.
lekcje zaczynam zawsze o godzinie (8) ósmej .
widzę na mecie (3) trzeciego zawodnika.
mierzysz już (5) piątą sukienkę.
z (7) siódemką miałem naj większy problem.

8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T11:31:08+01:00
Oto odpowiedz NIE DOSTALAM DWÓCH LISTÓW OD CIEBIE. LEKCIE ZACZYNAM ZAWSZE O GODZINIE ÓSMEJ.WIDZE NA MECIE TRZECIEGO ZAWODNIKA. MIEZYSZ JUZ PIATĄ SUKIENKĘ. Z SIÓDMA MIALAM NAJWIEKSZY PROBLEM PROSZE BARDZO
4 2 4
2010-01-13T16:05:34+01:00
Nie dostałam drugiego listu do ciebie
lekcje zaczynamy zawsze o godzinie ósmej
widze na mecię trzech zawodników
mieżę już piątą sukienkę
z siudmą miałam największy problem
2 3 2