Odpowiedzi

2010-01-13T12:02:09+01:00
DLA BABCI
Siadaj Babciu,
siadaj blisko.
Zaraz ci opowiem
wszystko.
Prawie całą
noc nie spałam,
bo prezenty
wymyślałam.
Na kanapie
się kręciłam
aż dla Ciebie
wymyśliłam:
z lodu broszkę
i korale
i śniegowe
cztery szale.
Dziesięć czapek
w śnieżną kratkę
i lodową czekoladkę.
Jak nie będzie Ci smakować,
to mnie możesz poczęstować!

DLA DZIADKA
Dziadku,Dziadku,
czy to Ty?
Coś na Twojej
głowie lśni.
To korona!
Słowo daję!
Przecież znam korony z bajek!
Czy to fotel?
Ale skąd!
To nie fotel tylko tron!
I w szczególe
jesteś Dziadku
dzisiaj królem!
Pytasz co to
za zagadka?
To po prostu
Święto Dziadka!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T12:11:00+01:00
Dla babci. ;d

Z okazji twojego święta
Układam wiersz, bo pamiętam
O długich nocach i dniach
O wspólnych popołudniach
Nie straszna nam była waśń
Gdy snułaś znów długą baśń
Opowiadałaś o dawnych czasach
O gęstych, zielonych lasach
O krajach i o podróżach
A czasem o swoich różach
O tym co jest i co było
Jak trudno się kiedyś żyło
Za wspólny czas ci dziękuję
Chwil z tobą nigdy nie żałuję.