Dopisz wyrazy przeciwne
bezinteresowność -..............
.................-nienawiść
..................-skromność


do podranych frazeoligizmów dopasuj wyjaśnienia z ramki. wpisz w wykropkowane miejsca właściwe literki
wieża babel-..... a) upragniene miejsce
zakazany owoc-........ b zamęt bałagan
do adama i ewy ........... c rzecz zabroniona
ziemia obiecana ......... d od samego początku

3

Odpowiedzi

  • Roma
  • Community Manager
2010-01-13T11:54:07+01:00
Bezinteresowność - interesowność
spokój, miłość - nienawiść
nieskromność, pretensjonalność - skromność

wieża Babel - zamęt, bałagan
zakazany owoc - rzecz zabroniona
do Adama i Ewy - od samego początku
ziemia obiecana - upragnione miejsce
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T11:54:26+01:00
Bezinteresowność - interesowność
miłość, przyjaźń - nienawiść
pycha, egoizm, bogactwo - skromność


wieża babel b)
zakazany owoc c)
do adama i ewy d)
ziemia obiecana a)

Liczę na naj
Napewno dobrze ;))
3 5 3
2010-01-13T11:56:12+01:00
Bezinteresowność- zainteresowanie
miłość-nienawiść
nieskromność-skromność

wieża Babel-zamęt,bałagan
zakazany owoc-rzecz zabroniona
do Adama i Ewy -od samego początku
ziemia obiecana -upragnione miejsce
1 5 1