Odpowiedzi

2010-01-13T11:47:49+01:00
2010-01-13T11:48:38+01:00
Ja zawsze jak napije sie zimnej wody z kranu i pojde spac niezbyt cieplo ubierajac sie do lozka, czyli same bokserki, to na drugi dzien mam kaszel i katar :p
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T11:49:13+01:00
Gorączka - zjeść surowego kartofla
Wychylić mokrą głowe za okno i tak postać około 15 minut ;p
popij proszek do pieczenia 2 łyżki przegotowana wodą - gorączka
pieprz do nosa - katar ;p;p
3 4 3