Odpowiedzi

2010-01-13T11:50:16+01:00
X + 3y = 27
3y = 2x

x + 2x = 27
x = 9
y = 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T11:53:32+01:00
X+3y=27
3y=2x

x+3y=27 |*2
-2x+3y=0

2x+6y=54
-2x+3y=0

9y=54 | :9
y=6
x+3y=27 x+3*6=27 x=27-18 x=9


y=6
x=9
2010-01-13T12:09:19+01:00
X+3y=27
3y=2x

x=27-3y
3y=2(27-3y)

x=27-3y
3y=54-6y

x=27-3y
3y+6y=54 /:9

x=27-3y
y=6

x=27-3*6
y=6

x=9
y=6

To metoda podstawiania.