Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T12:58:33+01:00
Wydaje mi się, że tak się dzieje kiedy przenosimy pliki np. z dysku C na dysk E (tak jak ja mam u siebie w kompie xD)

Albo... Jeżeli np do laptopa wrzucam karte SD i przenosze do pliku który mam na pulpicie to też mi kopiuje ;) i na odwrót ;)
2010-01-13T12:59:23+01:00
Gdy wciśniesz prawy przycisk myszy i klikniesz kopiuj
a w drugim folderze na polu jakim kolwiek tylko ze w tym folderze klikniej zówu prawym przyciskiem myszy i wcisniej wklej.
2010-01-13T15:24:53+01:00
Jesli przytrzymasz dany plik i bez puszczanie go przesuniesz np.do wybranego folderu i ten plik bedzie np.na pulpicie i w tym folderze