Odpowiedzi

2010-01-13T12:59:40+01:00
- 12
4
- 16
-4
9,8
-4
a dalej nie wiem mam nadziej ę że cos pomogłam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T13:04:52+01:00
A)6+(-10)=-4
b)-3-(-10)=7
c)(-16)+8=-8
d)-4+2,3=-1,7
e)-0.6-4,6=-5,2
f)1,9+(-4)=-2,1
g)1 i 3 piąte - (-2 i 4 piąte)=4 i 2 piąte
h)-3,6+(...)=-4 dwudziestepiąte czyli-360/100+...=-16/100=-360/100+344/100=-16/100 czyli w miejsce kropek można wpisać 3,44 :)
i)....-3 ósme =- 7 czyli ...-3/8=-56/8 czyli w miejsce kropek: -53/8