Odpowiedzi

2010-01-13T13:02:22+01:00
Myślę , że byc z kimś kochac go na zawsze i miec go w sercu.
1 3 1
2010-01-13T13:02:59+01:00
Według mnie, oznacza to bycie obrym dla drugiej osoby, pomaganie komuś, lub po prostu litowanie się nad kimś, rozczulenie się nad czyimś losem;
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T13:03:15+01:00
Mieć serce dla kogos - być dla kogoś bardzo dobry, robić wszystko bezinteresownie. Być nastawiony pozytywnie dla kogoś
5 4 5