Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T13:09:22+01:00
Rozwielitka-rak stawowy-szczupak-płoc-glon-błotniarka stawowa-rak stawowy
plankton-ukleja-jazgarz-okoń-szczupak
glon-płoć-szczupak-człowiek
martwa materia organiczna-wiciowce-okoń-szczupak-człowiek
glon-błotniarka stawowa-rak stawowy

2010-01-13T13:15:08+01:00
1. glony-> rozwielitka-> larwa ważki-> czapla
2 rogatek -> zatoczek -> kurka wodna
3. glony -> płoć -> szczupak -> czapla
4.plankton->ukleja->jazgarz-----okoń->szczupak->sum-> rybołów->
lis
5.glon->błotniarka stawowa->rak stawowy
2010-01-13T13:24:45+01:00
Sinice-dafnie-leszcz-szczupak
plankton- kryl- płetwal
plankton-tropheus- kaszalot
trawa morka-skorupiaki-łosoś szlachetny
glony-zooplankton- karp