Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T13:32:20+01:00
1ha=10000m²
3,2ha=3,2×10000m²=32000m²

1ha=100a→1ar=0,01ha
300arów=300×0,01ha=3ha

20 000m²
1ha=10000m²→1m²=0,0001ha
20 000m²=20 000×0,0001ha=2ha

1ar=100m²→1m²=0,01ara
600m²=600×0,01=6a

1ha=100a
20ha=20×100a=2000a

1a=100m²
500a=500×100=50000m²
1 5 1
2010-01-13T13:33:13+01:00
3.2ha=32000m kwadratowe
300a=3ha
20000m kw.=2ha
600m kw.=6a
20ha=2000a
500a=50000m kw.
1 5 1