Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T13:35:50+01:00
X-ilość bazantów
y-ilość kr.ólików

x+y=35→x=35-y
2x+4y=94

2(35-y)+4y=94
70-2y+4y=94
2y=94-70
2y=24
y=12

x=35-y=35-12=23

odp. były 23 bażanty i 12 królików

spr. 23+12=35
23×2+12×4=46+48=94
1 5 1
2010-01-13T13:38:47+01:00
X ilosc bazantow
y ilosc krolikow

x+y=35
2x+4y=94

x=35-y
70-2y+4y=94

x=35-y
2y=94-70

x=35-y
2y=24

x=35-y
y=12

x=35-12=23
y=12

bazantow bylo 23, krolikow 12
2 5 2
2010-01-13T13:41:51+01:00
X - ilość bażantów
y - ilość królików

x+y=35
2x+4y=94

y=35-x
2x+4(35-x)=94

y=35-x
2x+140-4x=94

y=35-x
-2x=-46|:(-2)

y=35-x
x=23

y=35-23
y=12

odp. Bażantów było 23 a królików 12