Odpowiedzi

2009-09-26T17:39:53+02:00
Gęstość drewna wynosi 1,50 g/cm³. (odczytane z tablic- na podstawie samej masy klocka niewiele mogę zrobić... gdyby jeszcze podane były wymiary graniastosłupa- wtedy obliczyłabyś jego objętość i dzięki temu gęsrość klocka)
Jak wiadomo ciała gęstsze od wody toną w niej. Gęstość wody wynosi 1g/cm³ (1000kg/m³)

KLOCEK ZATONIE W WODZIE.

Pozdrawiam,
matteushq;)
4 2 4
2009-09-26T19:41:28+02:00
Nie zatonie bo ten klocek jest drewniany
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-26T20:07:30+02:00
M=0,6kg
V=?
d=1,5g/cm3
dwody=1g/cm3
Rozw:
nie można jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. To zależy od wymiarów tego klocka, bo o tym czy ciało tonie czy płynie zależy właśnie od wymiarów.
Fg=Fw
mg=Vdg
8 4 8