Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T14:29:18+01:00
Benedykt 16
ponieważ jest papieżen a św piotr był pierwszym papieżem na ziemi
2010-01-13T15:29:01+01:00
W dzisiejszych czasach Piotrem jest papież, który jest głową kościoła katolickiego. Jest on następcą św. Piotra i sprawuje władzie.
2 5 2
2010-01-13T15:31:05+01:00
Piotrem naszych czasów jest papież Benedykt XVI,ponieważ św. Piotr był pierwszym papieżem.