Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T17:56:35+02:00
Nie da się tego obliczyć. musisz mieć jakieś dwie dane. jak masz obliczyć skalę mapy,musisz mieć odległość na mapie i odległość w terenie(tego brakuje!). chyba,że do tego zadania jest dodana mapka, z której da się coś odczytać? albo masz więcej danych?

ale POWIEDZMY, że odległość w terenie to 120km... wtedy obliczenia wyglądałyby następująco:
120 km = 120 000 m = 12 000 000 cm

13 cm - 12 000 000 cm
1 cm - x cm

13x = 12 000 000
x ≈ 923076,92 cm

więc skala mapy to około 1:923077

ale jak już mówiłam, za mało jest danych,żeby prawidłowo obliczyć zadanie.
2009-09-26T18:34:40+02:00
2009-09-26T20:45:56+02:00