Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T14:24:41+01:00
Różnice:komórka zwierzęca nie ma chloroplastów,ściany komórkowej,wodniczki(wakuola)

2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T14:24:49+01:00
Komórka roślinna posiada chloroplasty i ścianę komórkową a komórka zwierzęca nie posiada tych organelli. Rośliny są samożywne dzięki chloroplastom a komórki zwierzęce są cudzożywne. ponieważ komórki roślinne posiadają TWARDĄ ścianę komórkową nie mogą się poruszać (w przeciwieństwie do zwierząt których ciała są "elastyczne"
4 2 4
2010-01-13T14:41:20+01:00